Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΑ και η θέση τους ειναι στο μουσείο της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Τρίτη 1 Ιουνίου 2010

Σάσα Μπάστα «Εχω κερατώσει όλους τους πρώην μου»

Αναψε φωτιές με τις δηλώσεις της η Σάσα


Εχω κερατώσει όλους τους πρώην μου

Το Σαββατοκύριακο που μεσολάβησε βγήκαν αρκετές εκρηκτικές παρουσίες από τον χώρο της showbiz στα περιοδικά για να μιλήσουν για τις σχέσεις τους. Η Σάσα Μπάστα, εκτός από φαν του ποδοσφαίρου, δηλώνει μεταξύ άλλων και κερατωμένη.



Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό «Glam» αναφερόμενη στο θέμα της απιστίας τονίζει χαρακτηριστικά: «Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που να μην έχω κερατώσει από τις μέχρι τώρα σχέσεις μου. Εννοείται πως με έχουν κερατώσει κιόλας! Μέσα στο σπίτι μου, με την καλύτερή μου φίλη. Τους έχω πιάσει επ' αυτοφώρω».

Προκύπτει όμως και ένα εύλογο ερώτημα, χωρίς να θέλουμε να ανάψουμε φωτιές φυσικά. Αλλωστε δεν φταίμε εμείς, η ίδια τα δηλώνει. Τι να λένε άραγε Παναγιώτης Ταχτσίδης και Γιάννης Μανιάτης επ' αυτού;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου