Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΑ και η θέση τους ειναι στο μουσείο της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Anna Burns Burning up


Είναι το πιο γνωστό Hooters girl παγκοσμίως και η νικήτρια του φετινού διεθνούς διαγωνισμού μπικίνι. Τη σταμπάραμε όταν ήρθε για τα εγκαίνια του πρώτου ελληνικού παραρτήματος στο The Mall Athens. Μας έφτιαξε όταν μας είπε «Μεγάλη μου τιμή να φωτογραφηθώ για εσάς», και τώρα ήρθε η ώρα να «φτιάξει» κι
Anna Burns - maxim_online_758

ΑΣ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΧΑΛΑΡΑ

Τι ξέρουν να κάνουν πολύ καλά τα κορίτσια από τον αμερικανικό Νότο;
Nα μαγειρεύουν. Πρέπει να ξέρεις να κάνεις τον άντρα σου χαρούμενο με πολλούς τρόπους, όχι μόνο σεξουαλικά. Εγώ προτιμώ να του πηγαίνω το φαγητό στην κρεβατοκάμαρα.

Καλά αρχίσαμε! Ποια ήταν η τελευταία φορά που έκανες εξαιρετικό σεξ;
To Μάρτιο (σ.σ.: η συνέντευξη έγινε μέσα Απριλίου). Ήμουν λίγο μεθυσμένη, και κατά συνέπεια πιο παιχνιδιάρα.

Έχεις μετανιώσει ποτέ επειδή υπήρξες «παιχνιδιάρα» ενόσω ήσουν μεθυσμένη;
Δεν έχω ποτέ τύψεις, αν και θυμάμαι μια φορά που ήμουν στο Βέγκας με μια από τις φιλενάδες μου και τα πράγματα εξελίχτηκαν κάπως άγρια.

Πόσο άγρια; Για πόσους οργασμούς μιλάμε;
Έναν εγώ, έναν η φίλη μου και έναν ο φίλος μας που ήταν μαζί μας. Δεν κάναμε σεξ, απλώς προκαταρκτικά.

Δηλαδή, τον ανάψατε και τον αφήσατε. Θα έπρεπε να ντρέπεσαι!
Εντάξει, τον βοηθήσαμε λίγο, αλλά όχι πολύ. Κάθισε και μας έβλεπε να γλειφόμαστε, αυτό ήταν όλο.

Φωτογραφίες Γιάννης Οικονομόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου