Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΑ και η θέση τους ειναι στο μουσείο της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Κυριακή 7 Μαρτίου 2010

Η Δήμητρα θέλει σεξ με βρωμόλογα αλλά και τρυφερότητα!

Η Δήμητρα του Next top model επιχειρεί να σπάσει το μονωπόλειο της Τζούλιας με συνέντευξη της σε γνωστό περιοδικό.. Τι είπε;;; "Οι άντρες τα χάνουν όταν με βλέπουν στο δρόμο. Συνήθως με λένε άλογο. Το δέχομαι γιατί είναι προτιμότερο να από το να με πουν φοράδα. Στο κρεβάτι οι άντρες με χαρακτηρίζουν.. ηφαίστειο. Εξαρτάται όμως και από τον παρτενέρ μου. Στο σεξ γενικά μου αρέσει η τρυφερότητα αλλά και τα βρώμικα λόγια" δήλωσε..
Και συνεχίζει το μοντέλο αναφορικά με το Next Top Model: "Η σωστή τοποθέτηση είναι ότι εγώ βγήκα νικήτρια από το παιχνίδι και όχι ότι είμαι η νικήτρια του Next Top Model. Δεν παρέκκλινα από το στόχο μου, που είναι μια καριέρα χωρίς συμβιβασμούς και τεμενάδες. Όταν μπήκα πίστευα ότι θα μπορούσα να κερδίσω. Σέρβιρα ότι αισθανόμουν για τις συμπαίκτριές μου χωρίς να μετράω τα λόγια μου, γνωρίζοντας το κόστος." Πλάκα στην πλάκα οι άλλες κοπέλες του reality, που χάθηκαν;;; Εντάξει η Μόνικα πήγε στο εξωτερικό, οι άλλες όμως;; Τις είδε κανείς;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου