Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΑ και η θέση τους ειναι στο μουσείο της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010

Η ΕΥΑ ΛΑΣΚΑΡΗ ΓΥΜΝΗ ΣΤΟ "ΧΑΜΑΜ ΓΥΝΑΙΚΩΝ"!














ΔΕΙΤΕ ΚΙ' ΑΛΛΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ...

Πρεμιέρα έκανε πριν λίγες ημέρες η παράσταση "Χαμάμ γυναικών" σε σκηνοθεσία Γιάννη Μόρτζου.Στην παράσταση πρωταγωνιστούν η Τιτίκα Στασινοπούλου,Καίτη Φίνου αλλά και η Εύα Λάσκαρη που βγαίνει στη σκηνή γυμνή όπως και καποιες άλλες που παίζουν στην παράσταση.


Γυναίκες που μένουν στο Λονδίνο μαζεύονται σε ένα χαμάμ για να περάσουν λίγες στιγμές χαλάρωσης,να μιλήσουν αλλά και να εκφράσουν όλα αυτά που τους απασχολούν ...

"Έχουν έρθει πάνω από επτά φορές οι γονείς μου να με δουν. Στην πρεμιέρα ήθελα να τους δω. Είχα προειδοποιήσει τον πατέρα μου ότι βγαίνω γυμνή. Ήταν τόσο χαρούμενος που με έβλεπε να κάνω αυτό που αγαπώ που δεν έδινε σημασία στο αν ήμουν γυμνή. Μου είπε ότι ήμουν πάρα πολύ καλή. Δεν ένιωσα αμήχανα όταν ήταν οι γονείς μου. Ένιωσα αμήχανα όταν ήταν από κάτω μία μέρα η γιαγιά μου με φίλες μου. Ήταν η πρώτη φορά που δεν έβγαλα τα εσώρουχά μου."


Η Εύα δήλωσε ακόμη πως είναι πολύ ευτυχισμένη δίπλα στον αγαπημένο της ο οποίος –όπως είπε- έχει την ιδιότητα να την ηρεμεί.



Διαβάστε περισσότερα: http://www.noumerologio.com/2010/01/blog-post_9198.html#ixzz0hou2wOAJ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου