Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΑ και η θέση τους ειναι στο μουσείο της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Χρύσα Δρακάκη Βραβεία βυζ-αρίων!

Είναι από την Κρήτη, ξέρει από καλό λάδι και έχει απαράμιλλο (στ)ήθος. Κι όμως, αυτή η κοπέλα δηλώνει μόνη εδώ και ένα χρόνο και ψάχνει κάποιον που «να τη σέβεται». Κάποιος εθελοντής;

Δρακάκη Απ’ ό,τι ξέρω έχεις σπουδάσει αισθητικός. Είσαι της άποψης «μάθε τέχνη και άσ’ την και αν πεινάσεις πιάσ’ την;
Δεν το έχω σκεφτεί έτσι. Πάντα μου άρεσε να ασχολούμαι με τον εαυτό μου και γι’ αυτό σπούδασα αισθητικός. Αργότερα ίσως ανοίξω κατάστημα με καλλυντικά και άλλα προϊόντα, αλλά να γίνω αισθητικός το αποκλείω.

Όταν ήσουν μικρή κοίταζες τον εαυτό σου στον καθρέφτη και έλεγες «φτου σου, κούκλα μου»;
Όχι, μικρή δεν ήμουν όμορφη. Κανένα αγοράκι δεν έλεγε «θέλω να τα φτιάξω με τη Χρύσα». Θυμάμαι ότι είχα κατάξανθα μαλλιά και ήμουν αρκετά κυκλοθυμική.

Πότε ήταν ο πρώτος σου έρωτας; 

Ήταν στην Α’ Γυμνασίου, αλλά έμεινε ανεκπλήρωτος. Εκείνη τη χρονιά έκανα την πρώτη μου σχέση με ένα αγόρι από τη Γ’ Λυκείου και φίλησα κάποιον για πρώτη φορά.

Μια που μιλάμε για πρώτες φορές, ποια ήταν η παρθενική φορά που λάδωσες το μεντεσέ; 
Με τον επόμενο, με τον οποίο τα είχα από τα 14 μέχρι τα 16. Όταν τα φτιάξαμε, εκείνος ήταν 29. Η πρώτη φορά που το κάναμε ήταν τόσο ωραία που ήθελα να κάνουμε σεξ όσο πιο συχνά γινόταν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου