Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΑ και η θέση τους ειναι στο μουσείο της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Τρίτη 30 Μαρτίου 2010

Η θεραπεία της Shakira!!!


Η sexy τραγουδίστρια με τις υπέροχες καμπύλες αποκάλυψε πως εδώ και 9 χρόνια πάει σε ψυχολόγο, προκειμένου να καταφέρει να ξεπεράσει τα αρνητικά συναισθήματα που έχει για το σώμα της.

Η ίδια είπε: «Με βοήθησε πάρα πολύ σε διάφορες φάσεις της ζωής μου, τόσο στις κρίσεις που περνούσα με την εμφάνισή μου όσο και στις σχέσεις μου. Ο ψυχολόγος μου μού εξήγησε γιατί συμπεριφερόμουν με συγκεκριμένο τρόπο σε κάποια θέματα, και με βοήθησε να αποβάλω μεγάλο μέρος από το άγχος μου. Είναι πολύ "απελευθερωτικό" το να περνάς μια ώρα μιλώντας σε κάποιον και να μην σε νοιάζει μήπως ακουστείς... κάπως. Με βοήθησε να καταλάβω τον εαυτό μου. Μερικές φορές μου αρέσει να μιλάω στον ψυχολόγο μου για μια ώρα την ημέρα, έχει γίνει μέρος της καθημερινότητάς μου».
Η Shakira παραδέχθηκε πως η θεραπεία την βοήθησε να βελτιώσει τον εσωτερικό της κόσμο, όμως καθημερινά ιδρώνει ατελείωτες ώρες στο γυμναστήριο προκειμένου να αποκτήσει και μια «εξωτερική» εικόνα που θα της αρέσει εξίσου με την «εσωτερική».

1 σχόλιο:

  1. Προς το Blog σας
    Ένα νέο blog γεννήθηκε με σκοπό να δώσει βήμα σε όλους τους Έλληνες ..Ένα Blog όπου μπορεί ο καθένας μας να γράφει ότι τον απασχολεί επώνυμα η ανώνυμα…ένα blog που δίνει την ευκαιρία σε όλους τους Έλληνες να πούνε όλα αυτά που μέχρι τώρα διστάζανε να πούνε .. Αν θέλεις και εσύ να κάνεις κάτι για όλη αυτή την απάτη που βλέπεις γύρο σου ..έλα μαζί μας …..Το Blog σου δίνει την δυνατότητα να ακουστή η γνώμη σου σε ένα ευρύ κοινό χωρίς πολιτικούς ,κομματικούς ,εθνικούς, θρησκευτικούς, η άλλους περιορισμούς .
    Κάνε τώρα την αρχή έλα μαζί μας…………
    Οι απόψεις που θα γράφεις εδώ δεν λογοκρίνονται σε καμιά περίπτωση και δημοσιεύονται ακέραιες
    Ζητάμε και την δική σας στήριξη καθώς το Blog προωθεί τις απόψεις των Blogger και των πολιτών, και όχι δικές μας…..
    www.ksipnistere.blogspot.com

    www.ksipnistere.gr
    Βάλτε και εμάς στη λίστα με τα ιστολόγια σας... ότι θέλετε μπορείτε να το στείλετε στο e-mail μας και από κάτω το link σας και δημοσιεύετε ακέραιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή