Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΑ και η θέση τους ειναι στο μουσείο της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Σάββατο 20 Μαρτίου 2010

Βανέσα Χολέβα Η μικρή τουμπανιστηρτζού!

Κουίζ για εύκολους λύτες: Η αγαπημένη της λέξη είναι το «τούμπανο». Βλέποντας τις φωτογραφίες της ή το DVD Summer angels, στο οποίο συμπρωταγωνιστεί, μπορείς να βρεις το γιατί;


Χολέβα Τι έχει αλλάξει στη ζωή σου από την εποχή που σε βλέπαμε να ανοίγεις κουτιά στο «Super deal» μέχρι σήμερα;

Στο «Super deal» μπήκα εντελώς τυχαία. Μόλις είχα τελειώσει τα δυο bachelor που έκανα στο Deree –marketing και management- και έστειλα βιογραφικό στον ΑΝΤ1 για το κομμάτι του marketing. Αυτοί επέλεξαν να με βγάλουν on camera. Από τότε άλλαξαν πολλά. Μπήκα δυναμικά στο χώρο του μόντελινγκ και σήμερα έχω δική μου εκπομπή στο διαδικτυακό τηλεοπτικό σταθμό www.gossip-tv.gr  και κάθε Παρασκευή είμαι στον Alpha στην εκπομπή «Πάνω στην ώρα».

Τι περιεχόμενο έχει η εκπομπή σου;
Η εκπομπή λέγεται «G-spot» και ο ρόλος μου είναι να δίνω συμβουλές για το σεξ. Περιττό να σου πω ότι γίνεται πανικός από mails.

Έχω την τιμή, δηλαδή, να μιλάω με μια ειδική στον τομέα «σεξ»;
Φυσικά, έχω μεταπτυχιακό. Κοίτα, μια γυναίκα που έχει μια εμπειρία στο θέμα μπορεί να λύσει εύκολα κάποια προβλήματα. Δεν με ρωτάνε πολύ χοντρά πράγματα, αλλά ερωτήσεις του στιλ «θέλω να βγω με την κοπέλα μου. Τι να κάνω για να την εντυπωσιάσω;». Βέβαια, υπάρχουν και ερωτήσεις όπως «μου έτυχε ένα πολύ μικρό πέος. Τι να κάνω»;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου