Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΑ και η θέση τους ειναι στο μουσείο της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Ρία Αντωνίου: "Ναι, έχω πάει και με γυναίκα"


Οι απαγορευμένες φωτογραφίες από το video clip στην Espresso της Κυριακής που κυκλοφορει
 


Για πολλούς είναι η πιο σέξι Ελληνίδα και για άλλους μία από τις πιο εντυπωσιακές γυναίκες στην Ευρώπη. Η Ρία Αντωνίου είναι η πρώτη Ελληνίδα που το video clip του τραγουδιού της «Give me» έκανε ρεκόρ επισκέψεων με 30.000 views μέσα στις τρεις πρώτες ημέρες, πριν κατέβει από το YouTube λόγω προκλητικών σκηνών. Είναι η πρώτη Ελληνίδα που θα φιλοξενηθεί στις σελίδες του αμερικανικού «Playboy» και είναι η Ελληνίδα που έκανε την Britney Spears να χάσει τα λόγια της όταν την είδε στο Λονδίνο. Η Ρία Αντωνίου μιλάει στην «Espresso της Κυριακής» και για πρώτη φορά τα βγάζει όλα στη φόρα.

- Σε τι φάση σε πετυχαίνουμε αυτήν την περίοδο;Ταξιδάκι στο Λονδίνο, ενέργειες για την προώθηση του «Give me» και πρόβες για τον τρόπο που θα το παρουσιάσουμε το καλοκαίρι στην Ιμπιζα, στο Μιλάνο και σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις. Επίσης, τελειώνουμε και το δεύτερο κομμάτι, το οποίο θα βγει μέσα στο καλοκαίρι.

- Πώς αισθάνεσαι που ξεκινάς μια διεθνή καριέρα;Κάτσε να την κάνω πρώτα! Δεν είναι η πρώτη φορά που κάνω πράγματα εκτός Ελλάδος. Σαν μοντέλο έχω κάνει δουλειές στην Ευρώπη και την Αμερική, τώρα με το κομμάτι θα δούμε. Δεν δηλώνω τραγουδίστρια βεβαίως, γιατί δεν μπορώ να τραγουδήσω σωστά ούτε... για να σώσω τη ζωή μου. Το βίντεο έγινε για να με μάθουν στην Ευρώπη και να έχουμε μια αφορμή και μια βάση για να κάνουμε πράγματα και εκτός Ελλάδας. Είχε όμως μεγάλη απήχηση και προτάσεις σε διεθνές επίπεδο από την πρώτη κιόλας εβδομάδα και έτσι θα ακολουθήσουν και άλλα τραγούδια.


- Προκάλεσε αντιδράσεις το βιντεάκι του τραγουδιού που είσαι με γυναίκες. Μάλιστα, το σταμάτησαν από το YouTube....
Ναι, αλλά πρόλαβαν και το είδαν 30.000 Ευρωπαίοι… Στο video clip δεν ήμουν με πολλές αλλά με μία. Είμαι αυστηρών αρχών εγώ… χα χα χα! Η αλήθεια είναι πως, όταν γυρίζαμε το video clip πριν από τα Χριστούγεννα, αποφασίσαμε να κάνουμε κάτι πολύ τολμηρό, μιας και το κομμάτι έχει πολύ έντονο το σέξι στοιχείο. Προσωπικά, δεν θεωρώ ότι ήταν χυδαία αυτά που κάναμε μεταξύ μας. Πράγματα που κάνουν και σε τηλεοπτικές σειρές. Κάτι παρόμοιο έχει κάνει και η Μαντόνα… Προφανώς όμως κάποιοι πουριτανοί Ευρωπαίοι ή μπούληδες θεώρησαν ότι κάναμε κάτι ακραίο. Η αλήθεια είναι ότι είχαμε αποφασίσει εδώ και αρκετό καιρό να αφαιρέσουμε τα τολμηρά πλάνα. Δεν θέλαμε μετά τις πορνοαστείες καταστάσεις που συμβαίνουν να περάσει ως ροζ βίντεο… Ετσι, φτιάξαμε μια πιο soft εκδοχή, είναι αυτή που παίζει γενικά.

- Στο «Give me» δεν τραγουδάς αλλά μιλάς. Είναι καινούργια μόδα αυτή;Οχι, δεν είναι καινούργια μόδα. Στη χορευτική μουσική κάθε δυο τρία χρόνια γίνεται κάτι τέτοιο και λέγεται παρλάτα. Ομως, εμείς καταλήξαμε στο να το ερμηνεύσω μιλητά από ανάγκη και όχι από άποψη. Στην αρχή, προσπάθησα να το τραγουδήσω, αλλά του άλλαξα τα φώτα κι έτσι καταλήξαμε στην αισθησιακή απαγγελία, κάτι που το έχω έτσι κι αλλιώς.

- Σου αρέσει να προκαλείς;Μου αρέσει και το κάνω, αλλά με μέτρο. Από μικρή προκαλούσα τα βλέμματα με την εμφάνισή μου, αλλά έκανα πως δεν το καταλάβαινα. Βέβαια, η πρόκληση στη showbiz είναι πια απαραίτητη. Ολοι το κάνουν. Ετσι κι εγώ. Ομως, θεωρώ ότι πρέπει να είναι μέσα στα όρια της αξιοπρέπειας και να συνοδεύεται από έργο. Από ταινία, αν είσαι ηθοποιός, τραγούδι αν είσαι μουσικός ή κανένα μουσακά, αν είσαι μάγειρας. Από μόνη της η πρόκληση και η συνεχής δημοσιότητα είναι λάθος και οδηγεί σε γρήγορο τέλος. Ετσι τουλάχιστον λένε αυτοί που ξέρουν…

- Θα φλέρταρες με γυναίκα; Είχες ποτέ τέτοια εμπειρία;Το να σε φλερτάρουν είναι επιβεβαίωση ότι αρέσεις. Ετσι, είναι καλοδεχούμενο και από τα δύο φύλα. Εμπειρία με γυναίκα είχα όταν ήμουν μικρή, αλλά έμεινε εκεί το θέμα. Στο μέλλον δεν ξέρω αν θα το ξανάκανα. Αν κάτι μου κάνει όμως κλικ, δεν το πολυσκέφτομαι, ό,τι κι αν είναι αυτό.

- Σε ενοχλεί όταν γράφονται πράγματα για τα προσωπικά σου ή ασχολούνται με τη σχέση σου;Καθόλου. Με κολακεύει. Μου αρέσει να ασχολούνται μαζί μου και τους ευχαριστώ. Οι φωτογραφίες να είναι καλές κι ας λένε ό,τι θέλουν. Κάποια ειρωνικά σχόλια από blogs πού και πού με πονάνε, αλλά τι να κάνουμε… Κάναμε τον πόνο φίλο, showbiz θέλαμε.

- Ποιος είναι ο επόμενος στόχος σου;Σε γενικές γραμμές, πρώτα Ευρώπη, αν συνεχίσει η θερμή υποδοχή, και μετά Αμερική. Φοβάμαι όμως ότι όσο προχωράμε θα γίνονται πιο ισχυροί οι Αμερικανοί και πιο αδύναμοι εμείς και οι Ευρωπαίοι. Ομως, δεν αφήνω και τα εγχώρια πράγματα. Είμαι σε συζητήσεις για μια τηλεοπτική σειρά, μια πρωινή εκπομπή και ένα ριάλιτι, αλλά τίποτε ακόμη δεν έχει κλείσει. Θα δούμε… Νομίζω ότι τα επόμενα χρόνια θα ζω με βαλίτσες ταξιδεύοντας.

- Εχεις όνειρα;Εχω. Εχω όμως και εφιάλτες. Οτι πέφτω από ψηλά, ότι με κυνηγάνε, ότι δεν θα κάνω όσα θέλω να κάνω κι ότι χάνω τους δικούς μου… Ειδικά αυτό με κάνει και πετάγομαι στον ύπνο μου. Τους αγαπάω πολύ τους δικούς μου και δεν θα έκανα ποτέ τίποτα που θα τους στεναχωρούσε.

- Τι ξεχωρίζεις από την τηλεόραση φέτος;Ξεχωρίζω πρόσωπα και όχι εκπομπές. Δεν παρακολουθούμε τηλεόραση πια. Παρακολουθούμε συγκεκριμένους ανθρώπους. Φέτος, ξεχώρισαν από κυρίους οι «Αρβύλες», ο Λαζόπουλος, οι Καραμεχαριτάτοι, ο Λάτσιος και ο Κωστόπουλος που κλέβουν την παράσταση στα σόου που συμμετέχουν. Και από κυρίες η Ζέτα, η Ευγενία, η Ελένη, η Ναταλία και τώρα τελευταία η Ρούλα. Βλέπω επίσης το Διαδίκτυο να κερδίζει έδαφος έναντι της τηλεόρασης και καλά της κάνει. Γριά που αρνείται να κάνει lifting γιατί της είπαν ότι πονάει μου θυμίζει η TV. Το Internet, από την άλλη, έχει πιο ανθρώπινο χαρακτήρα και είναι πιο αξιοκρατικό. Η τηλεόραση έχει κολλήσει στα ίδια. Ιδιοι άνθρωποι, ίδιες ατάκες, ίδιες ίντριγκες, ίδια σεξο-υπονοούμενα. Θέλεις να επαναστατήσεις, κάν’ το! Φτάνουν τα υπονοούμενα. Εχει λίγο κουράσει το ίδιο και το ίδιο. Νομίζω επίσης ότι ήρθε η ώρα των απλών (με λάμψη όμως) και αληθινών ανθρώπων στην τηλεόραση και τη ζωή γενικότερα. Νομίζω ότι ο κόσμος θα γυρίσει την πλάτη στα δήθεν, στα ψεύτικα, στις λίμο, στα Ντουμπάγια και τα Παρίσια. Τα μεγαλεία δεν είναι πια σέξι.


«Ο Ηλίας είναι όνειρο για κάθε γυναίκα»

- Στα προσωπικά σου είσαι με τον Ηλία Πανταζόπουλο, έναν δυναμικό άνθρωπο και μέχρι πρότινος περιζήτητο εργένη. Τι αισθάνεσαι για εκείνον και μέχρι πού θα έφτανες για πάρτη του;Αισθάνομαι πολλά τα οποία δεν νιώθω και πολύ άνετα να τα μοιραστώ μαζί σας. Ο Ηλίας, εκτός από δυναμικός, είναι και πάρα πολλά άλλα… Δεν ξέρω πού θα έφτανα για πάρτη του, αλλά νομίζω ότι έχει να κάνει με το πού θα έφτανε κι αυτός για μένα. Νομίζω, μακριά…

- Μέχρι και την εκκλησία δηλαδή; Η διαφορά ηλικίας που έχετε δεν δείχνει να αποτελεί πρόβλημα...Οχι, πρόβλημα δεν είναι, αλλά το θεωρώ συστατικό πετυχημένης σχέσης. Ενας ωραίος άνδρας από τα σαράντα και πάνω, που διατηρεί το σώμα του γυμνασμένο, το μυαλό του ανοιχτό και πάντα πρόθυμος να δώσει χαρά είναι όνειρο για κάθε γυναίκα από δεκαέξι μέχρι ογδόντα έξι. Οποια γυναίκα δοκιμάσει τον άνδρα, δεν νομίζω να επιστρέψει στο αγόρι. Τα αγόρια, κατά την άποψή μου, ταιριάζουν περισσότερο στις μεγάλες.

«Τα λεφτά τού πληρωμένου σεξ τα τρώνε στο τέλος οι ψυχίατροι»
- Πώς κρίνεις τη νέα μόδα που κάποιες γυρίζουν πορνό ταινίες;Δεν γουστάρω. Οποιες το κάνουν, δικαίωμά τους. Ομως, οι πορνό ταινίες δεν μπορούν και δεν πρέπει να γίνουν μόδα. Είναι λάθος. Αποτελούν σεξουαλική διασκέδαση και πολύ σωστά θεωρούνται ταμπού και έτσι πρέπει να μείνουν, γιατί αλλιώς χάνουν την κάψα τους. Εμένα μου αρέσουν πολύ και βλέπω συχνά. Ομως, όπως σωστά έχει ξαναειπωθεί, ακόμη και στα video clubs οι τσόντες είναι στα πίσω δωμάτια και στα υπόγεια και εκεί πρέπει να παραμείνουν.
- Θα το έκανες, αν σου έδιναν χρήματα που θα έλυνες για πάντα το οικονομικό σου πρόβλημα;Μπα. Αλλο το σεξ και άλλο το σέξι. Το σέξι το ’χω και το χρησιμοποιώ, το σεξ μου όμως δεν το πουλάω! Μπορείς να κάνεις τέρατα αλλά επειδή σου βγαίνει και όχι επειδή κάποιος πληρώνει. Εχω την εντύπωση ότι τα λεφτά του σεξ τα τρώνε οι ψυχίατροι στο τέλος. Ασε που ποιος τρελός θα έδινε τόσα πολλά λεφτά για μια τσόντα.
- Πώς κρίνεις την οικονομική κατάσταση σήμερα;Φοβάμαι μήπως αρχίσουμε κι εγκαταλείπουμε το καράβι χωρίς να βουλιάζει στ’ αλήθεια. Είναι μεγαλύτερη η κατάθλιψη από την κρίση. Πρέπει η τηλεόραση να βοηθήσει σε αυτό. Οσο για τους δανειστές-νταβατζήδες μας, προτείνω να μην πληρώσουμε ποτέ. Τι θα μας κάνουν; Λαμόγια αυτοί, λαμόγια κι εμείς!
- Πολλοί σε έχουν κατακρίνει ότι έχεις κάνει πλαστικές. Τι έχεις να τους πεις;Βλακείες…
- Είσαι από τις πιο σέξι Ελληνίδες. Αισθάνεσαι σέξι; Ποιο πιστεύεις ότι είναι το δυνατό σου σημείο; Τι σου λένε οι άλλοι; Αισθάνομαι σέξι άλλοτε λιγότερο κι άλλοτε πιο πολύ. Μου αρέσει που είμαι σέξι και μου αρέσει να το ακούω κιόλας. Με βολεύει και με φτιάχνει… Το σεξαπίλ το θεωρώ πιο σημαντικό από την ομορφιά. Ομως, σημασία δεν έχει τι θεωρώ εγώ σέξι επάνω μου αλλά οι άλλοι. Οι άλλοι λοιπόν μου λένε για το πρόσωπό μου, το βλέμμα, το στήθος και τα οπίσθια μου. Επίσης, μου λένε ότι ήρθα για να μείνω…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου