Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Αγγλοι πουσταράδες τα ΜΑΡΜΑΡΑ δεν σας ανήκουν,γιατί δεν εχετε ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!!

Ειναι ΕΛΛΗΝΙΚΑ και η θέση τους ειναι στο μουσείο της ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ

Σάββατο 15 Μαΐου 2010

"Είμαι ηφαίστειο αναμμένο, και όχι παγοκολόνα..."


Sex, ερωτικές φαντασιώσεις, πολυτελή αυτοκίνητα, ακριβά πούρα και χλιδή... Ολα τα έχει η νέα ροζ ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί η Μαριάννα Ντούβλη!



Εν μέσω οικονομικής κρίσης το ελληνικό πορνό κερδίζει έδαφος και όλο και περισσότερες Ελληνίδες μπαίνουν δυναμικά στον χώρο της ερωτικής βιομηχανίας. Την αρχή έκανε η Τζούλια Αλεξανδράτου με το «Απαγορευμένο», ωστόσο η Μαριάννα Ντούβλη πέρασε στην... αντεπίθεση με το καυτό «Sex in the city of Athens», που κυκλοφορεί από χθες στα περίπτερα!

Μία ημέρα μετά την κυκλοφορία του πρώτου της DVD, η φλογερή πρωταγωνίστρια μιλάει στην «Espresso» και εξομολογείται την εμπειρία της. «Είχα κάποιους ενδοιασμούς, ωστόσο τόσο ο παραγωγός όσο και ολόκληρη η ομάδα ήταν τόσο επαγγελματίες που πρέπει να σας πω πως δεν δυσκολεύτηκα καθόλου να μπω αμέσως στο πετσί του ρόλου», λέει χωρίς περιστροφές η Μαριάννα Ντούβλη. «Δεν μου αρέσει να κρύβομαι. Ηταν απόφασή μου να πρωταγωνιστήσω στην ταινία. Τι να βγω να πω; Οτι δήθεν δεν το ήξερα πως με μαγνητοσκοπούν;» αναφέρει αφήνοντας υπονοούμενα. «Δεν θέλω καμία αντιπαράθεση με την κυρία Αλεξανδράτου. Αλλωστε, εγώ ήμουν αυτή που την έφερα σε επαφή με τον κύριο Σειρηνάκη. Αυτό που με ενοχλεί, όμως, είναι η αγνωμοσύνη» τονίζει.

- Πιστεύετε πως η δική σας ταινία είναι καλύτερη από της Τζούλιας; Πρόκειται για δύο διαφορετικά πράγματα. Η δική μου είναι υπερπαραγωγή. Εγώ είμαι ο ορισμός της θερμής γυναίκας. Είμαι ηφαίστειο αναμμένο, και όχι παγοκολόνα. Μια σύγχρονη θεά Αφροδίτη με καμπύλες, και όχι ανορεξικό μοντέλο».

Οσον αφορά τις σχέσεις της με τους παρτενέρ της: «Ο ένας από τους δύο, ο Δημήτρης, είναι από τους πιο ωραίους άντρες. Σκέτος κούκλος, οπότε όπως καταλαβαίνετε, δεν πιέστηκα και πολύ» λέει γελώντας.

Στην ταινία η Μαριάννα υποδύεται μια πλούσια κυρία που μοιράζεται τις φαντασιώσεις της με τις κολλητές της φίλες και δεν διστάζει να ζητήσει από τον προσωπικό της γυμναστή να ικανοποιήσει τις σεξουαλικές της ορέξεις, συμμετέχοντας σε ένα ερωτικό τρίγωνο. «Στην πραγματικότητα, δεν θα μπορούσα να πάω με δύο άντρες», ενώ μιλάει και για την περιβόητη σκηνή με το πούρο: «Είναι τέχνη αυτό το πράγμα. Δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας. Αυτό είναι μόνο η αρχή. Εχω κάνει ήδη γυρίσματα και για δεύτερη ταινία, στην οποία θα συμπρωταγωνιστεί και ένας πολύ καλός Γάλλος πορνοστάρ, αλλά δεν μπορώ να σας αποκαλύψω περισσότερα».

Η Μαριάννα, όμως, έχει και άλλες βλέψεις: «Το ότι έκανα αυτή την ταινία δεν σημαίνει πως δεν έχω όνειρα και για άλλα πράγματα. Με περιμένει ένα λαμπρό μέλλον στον χώρο του θεάματος. Θα σας αποκαλύψω πως σε μερικές ημέρες θα βρεθώ στο Φεστιβάλ των Καννών με έναν πολύ γνωστό κοσμικό κύριο!»

Ομως, η Μαριάννα Ντούβλη είναι και μητέρα: «Το παιδί μου το λατρεύω και αν το ανακατέψει κανείς σε αυτή την ιστορία, θα έχει να κάνει με τη Δικαιοσύνη».

- Εκτός από τον κοινωνικό περίγυρο, όμως, υπάρχει και ο πατέρας του παιδιού σας...Αυτός ήταν πάντα απών, οπότε δεν του επιτρέπεται να μιλάει. Τι μπορεί να πει από τη στιγμή που δεν έχει δώσει δεκάρα για τον γιο του;

- Δηλαδή, κάνατε την ταινία για να μεγαλώσετε το παιδί σας;Οχι, είμαι από εύπορη οικογένεια. Το έκανα επειδή το ήθελα και επειδή έτσι ανοίγω τα φτερά μου σε μια λαμπερή καριέρα. Και η Πάρις Χίλτον το ίδιο δεν έκανε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου